Јавно-приватно партнерство лоше почело

Сви фаулови Сремпут-а

Након што су се лоше показали у зимском одржавању путева, добили су, уз још једну фирму и посао вредан 25 милиона евра

Фирма АД Сремпут из Руме, која је део конзорцијума (друга фирма је Baumeister), победника тендера за избор јавно – приватног партерства за иградњу и одржавање путне инфраструктуре у граду Панчеву, последњe три године je одржаваla путеве у Панчеву и насељеним местима током зиме. Иако грађани и грађанке, али и градски функционери нису били задовољни зимским одржавањем путева, Сремпут је ипак добио велики посао вредан око 25 милиона евра, који ће реализовати 10 година.

Посао зимског одржавања путева, у износу од 42,5 милиона динара, поверен је фирмама АД Сремпут и „Декоформ“ 2017, 2018, и 2019. године. Иако је градоначелник града Панчева Саша Павлов, на крају зимске сезоне 2018. године изјавио да је веома незадовољан одржавањем путева, неколико месеци касније, у новембру 2019. године, истим понуђачима поново је додељен посао.

То све није спречило градску власт да им додели посао јавно-приватног партнерства, и то тако што је одбила Штрабаг д. о. о. Војводинапут Панчево“, фирму која је од 2006. године одржавала путеве у Панчеву. „Штрабаг“ је дисквалификован иако је доказао да има велико искуство и понудио ти милиона евра мање у односу на победнике. „Штрабаг“ је поднео захтев за заштиту права, али је Републичка комисија за заштиту права у поступцима јавних набавки одбила њихов захтев.

Сремпут, који је изводио радове и на уређењу Његошеве улице, тек неколико месеци од када је преузео посао одржавања путева у Панчеву, у оквиру јавно-приватног партнерства, наставља да ниже фаулове. Осим што су каснили са „освежавањем“ пешачких преалаза око школа, и у другим деловима града, грађани и грађанке су приметили да се бела фарба много брзо прља, и након само неколико дана, пешачки прелаз изгледа као да се годинама није фарбао. Дрги фаул зарадили су због тога што, у насељеним местима Банатском Новом Селу, Банатском Брестовцу и другим насељеним местима, асфалтирали улице у знатно мањој ширини него што је било предвиђено. Трећи фаул десио се крајем новембра, када је багер током асфалтирања тротоара на Тесли,  прешао преко дрвета и срушио га.

Након оволиких пропуста, биће занимљиво видети како ће изгледати реконструкција свих 65,7 километара пута у Панчеву и насељним местима.

Оборено стабло на Тесли, фото: Иницијатива Одбранимо Теслу

 

 

Ивана Предић

Subscribe
Обавести ме о

1 Коментар
Старији
Најновији Најпопуларнији
Inline Feedbacks
View all comments
Nenad
2 године пре

Da ih oni koji finansiraju kontrolišu umesto što se slikaju, valjda bi bar malo bolje obavili posao za koji su debelo plaćeni. sve to nažalost plaća i trpi narod.

Last edited 2 године пре by Nenad
1
0
Оставите ваш коментар о овој теми.x
PANpress
%d bloggers like this: