Јавно-приватно партнерство лоше почело

Сви фаулови Сремпут-а

Након што су се лоше показали у зимском одржавању путева, добили су, уз још једну фирму и посао вредан 25 милиона евра

Фирма АД Сремпут из Руме, која је део конзорцијума (друга фирма је Baumeister), победника тендера за избор јавно – приватног партерства за иградњу и одржавање путне инфраструктуре у граду Панчеву, последњe три године je одржаваla путеве у Панчеву и насељеним местима током зиме. Иако грађани и грађанке, али и градски функционери нису били задовољни зимским одржавањем путева, Сремпут је ипак добио велики посао вредан око 25 милиона евра, који ће реализовати 10 година.

Посао зимског одржавања путева, у износу од 42,5 милиона динара, поверен је фирмама АД Сремпут и „Декоформ“ 2017, 2018, и 2019. године. Иако је градоначелник града Панчева Саша Павлов, на крају зимске сезоне 2018. године изјавио да је веома незадовољан одржавањем путева, неколико месеци касније, у новембру 2019. године, истим понуђачима поново је додељен посао.

То све није спречило градску власт да им додели посао јавно-приватног партнерства, и то тако што је одбила Штрабаг д. о. о. Војводинапут Панчево“, фирму која је од 2006. године одржавала путеве у Панчеву. „Штрабаг“ је дисквалификован иако је доказао да има велико искуство и понудио ти милиона евра мање у односу на победнике. „Штрабаг“ је поднео захтев за заштиту права, али је Републичка комисија за заштиту права у поступцима јавних набавки одбила њихов захтев.

Сремпут, који је изводио радове и на уређењу Његошеве улице, тек неколико месеци од када је преузео посао одржавања путева у Панчеву, у оквиру јавно-приватног партнерства, наставља да ниже фаулове. Осим што су каснили са „освежавањем“ пешачких преалаза око школа, и у другим деловима града, грађани и грађанке су приметили да се бела фарба много брзо прља, и након само неколико дана, пешачки прелаз изгледа као да се годинама није фарбао. Дрги фаул зарадили су због тога што, у насељеним местима Банатском Новом Селу, Банатском Брестовцу и другим насељеним местима, асфалтирали улице у знатно мањој ширини него што је било предвиђено. Трећи фаул десио се крајем новембра, када је багер током асфалтирања тротоара на Тесли,  прешао преко дрвета и срушио га.

Након оволиких пропуста, биће занимљиво видети како ће изгледати реконструкција свих 65,7 километара пута у Панчеву и насељним местима.

Оборено стабло на Тесли, фото: Иницијатива Одбранимо Теслу

 

 

1 Коментар
Старији
Најновији Најпопуларнији
Inline Feedbacks
View all comments
Nenad
10 месеци пре

Da ih oni koji finansiraju kontrolišu umesto što se slikaju, valjda bi bar malo bolje obavili posao za koji su debelo plaćeni. sve to nažalost plaća i trpi narod.

Last edited 10 месеци пре by Nenad
1
0
Оставите ваш коментар о овој теми.x
()
x
PANpress