Припрмено рочиште биће одржано у понедељак, 18. новембра у Вишем суду у Београду

Почиње суђење по тужби Ненада Живковића против РТВ Панчева и уредника Милакова

Припремно рочиште по приватној тужби Ненада Живковића, новинара сајта Панчево Си Ти (www.pancevo.city),  против Радио-телевизије Панчево и одговорног уредника те медијске куће Мирослава Милакова, биће одржано у понедељак, 18. новембар у Вишем суду у Београду.

Живковић је тужио Милакова и РТВ Панчево због шест прилога и текстова на веб порталу тог медија, у којима се Живковић таргетира као издајник, бесполсличар, лопов, емитованих од 22. до 28. фебруара ове године. Због тих прилога емитеру је већ у марту РЕМ изрекао меру упозорења, а већ у мају РТВ Панчево је отпочело нову кампању против Живковића.

У једном од прилога „Како је Хајнц учио Нешу Смрада: Злоупотреби идеју, превари људе и зарадићеш”, тужилац је представљен и као особа која се бави криминогеним активностима, стоји у тужби.

Сви ови наводи су неистинити, а вредносни судови крајње увредљиви те недвосмислено вређају углед и част тужиоца. У предметном видео прилогу смењују се различите фотографије тужиоца, тако да гледаоци недвосмислено могу утврдити да се ради баш о тужиоцу”, пише између осталог у документу.

У тужби се подсећа да је због наведених прилога, Регулаторно тело за електронске медије (РЕМ), изрекао 13. марта, меру упозорења емитеру јер је „повређена обавеза објективног информисања, правило друге стране и достојанство личности лица на које се односи информација”. Такође, повређено је и више одредби Кодекса новинара Србије.

Тужилац је због претрпљених душевних болова због повреде угледа и части, од РТВ Панчево затражио 700.000 динара, на име накнаде нематеријалне штете, те као у првом случају, забрану објављивања информација из прилога, под претњом плаћања 250.000 динара, уколико се такво извештавање ипак настави.

Подсетимо, Живковић је тужио и друштво Open view д.о.о. из Вршца, које је издавач медија epancevo.rs, и његовог главног уредника Александра Чупића, такође због серије текстова, објављених на њиховом порталу, од 23. до 27. фебруара, у којима се он, као и у прилозима РТВ Панчево, назива најпогрднијим именима и најгрубље дисквалификује.

Због повреде угледа и части, и претрпљених душевних болова на име нематеријалне штете, у тужби која је предата Вишем суду у Београду у јулу ове године, затражена је накнада од 500.000 динара.

Оставите коментар

PANpress
%d bloggers like this: