РЕМ доделио РТВ Панчеву регионалну телевизијску дозволу

Две мере упозорења и регионална фрекфенција

Савет Регулаторног тела за електронске медије (РЕМ) након скоро годину дана доделио је десет регионалних телевизијских фреквенција и осам дозвола за медијске услуге радија, међу којима је и РТВ Панчево, пише Удружење новинара Србије (УНС).

РЕМ је 26. априла прошле године расписао конкурс за доделу једне националне, десет регионалних фреквенција за телевизијско емитовање и осам дозвола за медијске услуге радија. Савет РЕМ-а након више од тридесет седница доделио је све дозволе, осим националне фреквенције за телевизију.

Десет телевизијских дозвола за регионално емитовање по различитим зонама покривености добили су „СОС канал плус“ д.о.о. из Београда, РТВ Панчево д.о.о. из Панчева, „Врањскa плус“ д.о.о. из Врања, Kopernikus Cable Network д.о.о. из Ниша, Новосадска ТВ д.о.о. из Новог Сада, „Зона Плус“ д.о.о. из Ниша, РТВ Шумадија д.о.о. из Аранђеловца и Удружење за информисање „Ром прес“ из Ниша.

Привредно друштво “Kopernikus Cable Network” добило је три регионалне телевизијске дозволе за покривеност зоне Бесна Кобила, Тупижница Дели Јован и Цер-Маљен.

Сувласник фирме “Kopernikus Cable Network” д.о.о. из Ниша, која поседује више кабловских телевизијских канала је повереник СНС-а за Ниш Звездан Миловановић. Иначе, Звездан је брат нишког бизнисмена Срђана Миловановића који је у децембру прошле године купио од Антена групе националне телевизије Прва ТВ и О2.

УНС подсећа да је “Kopernikus Cable Network” конкурисао и за националну фреквенцију.

Телевизије Радоице Милосављевића добиле две фреквенције

УНС пише да је медијској кући РТВ Панчево непосредно након што је добила регионалну телевизијску дозволу за покривеност у зони Црвени Чот, Савет РЕМ-а изрекао је две мере упозорења због вређања новинара портала Панчево Си Ти (www.pancevo.city) Ненада Живковића и председнице Вишег суда у Панчеву Станке Симоновић.

Међутим, како се може видети из докумената и објава на сајту РЕМ-а, то се десило истог дана – 13. марта 2019. године.

Подсетимо, медијска кућа РТВ Панчево приватизована је 2015. године када ју је купио крушевачки бизнисмен Радоица Милосављевић. Он је пре три године купио осам телевизија за 280 хиљада евра.

Предузеће „Сос канал плус“, власника Радоице Милосављевића, добило је регионалну дозволу за телевизијско емитовање са Авале.

Иначе, Милосављевић је на почетку прошле године основао ово предузеће у тренутку када је власник СОС канала Драгиша Ковачевић најавио да ће да прода ову телевизију.

Опширније на линку.

Оставите коментар

PANpress
%d bloggers like this: