Успех кампање

У акцији „Стоп медијском мраку” учествовало више од 300 медија и организација

Само на друштвеним мрежама, кампању је у првих 24 сата видело 482.000 грађана

У акцији Групе за слободу медија – Стоп медијском мраку! током које су грађани и грађанке, медији и организације цивилног друштва позвани да у подне 28. септембра зацрне своје профиле на друштвеним мрежама и сајтове, односно да прекину емитовање ТВ и радио програмаје учествовало је више од 300 медија и организација.

Само на друштвеним мрежама, кампању је у првих 24 сата видело 482.000 грађана (извор: Brand 24.com).

Овом броју требало би додати публику онлајн, ТВ, радио и штампаних медија који су се прикључили акцији, као и чињеницу да су о томе извештавали не само домаћи, већ и инострани медији, межу којима и  NY Times.

Медијски портали и веб сајтови организација подржали су акцију у великом броју: софтверска решења за замрачивање сајтова које је осмислила група преузето је 296 пута, а процена је да је барем још 50 портала користило сопствена решења. Акцији су се придружити и грађани и грађанке, који су учествовали замрачењем профила на друштвеним мрежама.

Директан повод за ову акцију и формирање широке групе за слободу медија је гашење Врањских, једног од најзначајнијих локалних медија у Србији, због сталних политичких притисака којима више нису могли да се одупиру. До данас, иницијативу коју је покренуло 26 иницијатора, подржало је 180 медија, организација цивилног друштва, издавачких кућа, формалних и неформалних покрета, као и неколико стотина појединаца.

0 Коментари
Inline Feedbacks
View all comments
0
Оставите ваш коментар о овој теми.x
()
x
PANpress