Регионална кампања Апатинске пиваре

Јелен пиво у панчевачком руху

Поклон концерт Саше Илића и Балканике

На рафовима појединих панчевачких продавница, од пре две недеље, нашле су се флаше Јелен пива, највећег бренда Апатинске пиваре, са етикетом Панчево. Реч је о регионалној кампањи „Твој град, твоја снага” Апатинске пиваре, представљеној данас, 26. августа, у просторијама Туристичке организације Панчево.

Никола Шућур, маркетинг менаџер за српске брендове Апатинске пиваре објаснио је да је Панчеву, уз још шест градова у Србији, указана част и поштовање с обзиром на дугу традицију пиварства, која датира од 1722. године.

Он је објаснио да ће током промоције грађани добијати мајице и чаше са Јелен брендом, приликом куповине одређене количине пива, и најавио и поклон концерт грађанима и грађанкама Града Панчева. У среду, 28. августа, на дан новоустановљене славе града, на Тргу Ђорђа Вајферта, од 21 сат наступиће Сања Илић и Балканика.

Јасмина Радовановић, саветница за односе са јавношћу града Панчева, појаснила је да се Апатинска пивара обратила локалној самоуправи у циљу сарадње, која је радо прихваћена.

Учесници конференције за новинаре оценили су да је поменута акција почетак дугорочне сарадње и позвали грађане и грађанке да дођу на концерт, на којем ће бити и промовисан нови изглед Јелен пива.

Оставите коментар

PANpress
%d bloggers like this: