Комунални проблеми грађана и грађанки Панчева

Систем 48: Највише жалби на јавну расвету

ЈП Дирекција решава захтеве у врло кратком року. Пријаве за кошење траве и орезивање грана углавном нерешени.

Од почетка 2017. године преко Система 48 грађани су пријавили 186 комуналних проблема. Највише жалби стигло је на јавну расвету у граду и насељеним местима, а затим на кошење траве, орезивање живе зелене ограде, орезивање грана и сечу дрвећа. Судећи по броју пријава велики проблем је и неадекватно депоновање смећа и дивље депоније. У том случају реагују Комунална инспекција и ЈКП „Хигијена“ и у већини случајева ти захтеви имају статус „решен“.

Најагилније предузеће је ЈП „Дирекција за изградњу и уређење Панчева“, које у врло кратком року решава захтеве. С друге стране, када је у питању кошење траве, орезивање растиња и дрвећа, за шта је надлежна Комунална инспекција, већина захтева је у статусу „у раду“.

Наши суграђани и суграђанке жале се и на лоше стање општинских путева, и лоше одржавање зелених површина, а пријављују и псе луталице и кршење комуналног реда. Одређен број захтева односи се на проблеме са фекалном канализацијом и са саобраћајном сигнализацијом.

Детаљније информације о захтевима и функционисању Система 48 нисмо нисмо успели да добијемо, јер је у Градској управи речено да не могу да нам обезбеде саговорника о тој теми.

Систем 48 покренут је 2011. године како би се ефикасније решавали комунални проблеми. Захтев је могуће поднети током целог дана, седам дана у недељи и то на више начина: путем форме која се налази на сајту Града Панчева –  http://www.pancevo.rs/usluge/sistem-48/, затим СМС поруком на број 065 866 2500, имејлом – [email protected] или лично у Градском услужном центру на шалтеру број 10.

У року од 48 сати грађани добијају одговор о статусу решавања проблема, а затим се приступа решавању захтева.

Оставите коментар

Будите први које ће коментарисати

PANpress